13 Mart 2012

BABAM!!..

bugun babamı izledim uzun uzun ne kadar yaşlandığını farkettim ne kadar yorgun olduğunu..

eskiden saatlerce anılarını anlatırdı televizyondaki herşeye sinirlenebilir ağlayabilirdi hiç bi zaman sert bir baba olmadı bize karşı her zaman daha çok bir arkadaştı hemen izin veren asla kıyamayan 3 yıl öncesine kadar herşey çok güzeldi fakirdik belki çok sıkıntılar çekiyoduk ama içimizde huzurluyduk o aniden hastalanana kadar herşey ne kadar güzelmiş aslında. şimdi ona her baktığımda içim burkuluyo küçük bi çocuk kadar çaresiz aciz. eskileri hiç hatırlamıyorum bile sanki o adam gideli çok oldu onu kaybetmekten her baktıgımda bıraz daha korkuyorum uyurken nefesini dinliyorum biraz derinden nefes aldığında irkiliyorum.
ben babamın kıymetını doktor 1haftalık ömür biçtiğinde anladım o güne kadar hep yanımda olcak hep aynı kalıcak gibiydi ogünki çaresizliğimi şimdi dile getirmem imkansız gibi allah onun eksikliğini yaşatmadı atlattık o zor günleride ama işte o hiç eskisi gibi olmadı ve ben bu korkuyu hiç içimden atamadım...
şimdi annesinin babasının acizliğinden kaçan bakımından bıkan insanları görüyorum anlamıyorum biz tek bir nefesini sayarken bu insanlar nasıl kıyabiliyo nasıl bu kadar acımasız olabiliyo???..

06 Mart 2012


nasıl sustun böyle yaralarken onlar seni...


nasıl gülüp geçtin kan damlarken kahkahalarından...


nasıl sevdinde kimse bi yere sığdıramadı seni...


nasıl bi anlayış bu hak ettiğini değil hak ettiklerini yaşadın...


nasıl sakladın o çaresizliği de sen bile kendini güçlü sandın...


biraz yenilmişliği kabul etseydin can çekişmezdin belki biri çeker 


tetiği yüreğinden vururdu seni...








01 Mart 2012

GECENİN Bİ VAKTİ!!!..

gece yarısı uyumakla uyumamak arasında can çekişirken ve öksürmekten boğazım parçalanırken bi şarkı dinledim adını bilmiyorum hatta daha öncede hiç duymadığıma eminim ama beni aldı ve geçmişten bigünün ortasına bıraktı anlamsız bi gün şimdilerle hiç bi değeri kalmamış hatta hatırlamaya bile gerek duymadığım bi gün havada ogünün kokusu var sanki sizde hiç böyle hissettiniz  mi?? hiç geçmişten gelen bi koku duydunuz mu? yine böyle soğuk bigün üzerimde ince siyah bir hırka bi otobüs durağındayım yanımda ozaman büyük bi aşk yaşadığım acısıda 3yıl sürmüş o meşhur beyimiz var üzerinde ona en çok yakıştırdığım toz pembe trikosu ayağında yırtık kotu şımarığım aşırı derecede şımarığım itiş kakış şakalaşıyoruz sanki çevremizde bizden başka hiç kimse yok gibi sarılıyorum sıcacık yanımda olduğuna şükrediyorum aradığımı bulduğuma inanıyorum ne kadar mutlu olduğumu tarif etmem artık mümkün değil saçımı kokluyo öpüyo sonra beni sızlanıyorum ben üşüdüğümden biran önce eve gitmek istiyorum otobüs geliyo o ara ayakta kalıyoruz yanımızdaki amca ter kokuyo ben bide onun için sızlanıyorum sonra ona sarılıp kokusunu çekiyorum içime beni herşeyden korumaya çalışır bi hali var derinleri sızlattığını farkediyorum caddeden el ele aşağı iniyoruz hızlı hızlı gülüyoruz ikimizde kapıda her zamanki gibi dakikalarca sarılıyoruz kaçamak öpüşüyoruz onu çok seviyorum bi kez daha ayrılıyoruz ve hergün sabahlara kadar telefonla konuşuyoruz telefonun başında sızıp kalıyorum çoğu kez her sabah kalktığımda kapımda balkonun altında yada bana bakarken onu bulcağımı biliyorum yine gizlice geliceğini birlikte uyumaya devam ediceğimizi biliyorum çok huzurluyum uçarak çıkıyorum sanki o merdivenleri.......


vee biz bugünün arkasından 10 gün sonra ayrıldık bi nedeni yokken terkedip gitmişti beni işte bunu hiç unutamıyorum gecelerce uyuyamadım günlerce sadece telefonuma bakarak ağladım gözüm hep yolda bigün yine o balkonun altına geliceğini hayal ettim kafayı yemek üzereydim uzun süre kimseyle konuşmadım doğru düzgün dışarı çıkmadım onunla yürüdüğüm yollardan geçmeye cesaret edemedim kanatlarım kırılmış gibi eksiktim çok ağladım ciğerlerim parçalanmış gibi hissedene kadar ağladım 


yastığımın köşesindeki kokusuna sarılmaya çalıştım bide bunun için hıçkıra hıçkıra ağladımsanki onsuz nasıl nefes alınır bilmiyodum sonralarında defalarca barıştık bigün anlatırım belki ama biz bidaha hiç öyle masum olmadık ve ben bidaha hiç okadar canımın yandığını hissetmedim hiç okadar çok sevemedim..

sabaha karşı nerden aklıma geldiyse işte...

27 Şubat 2012

MİMLENMİŞİM!!! :)

en sevdiğim şey nedir nelerden hoşlanırım?
tatil en sevdiğim şey heralde hiç bişey düşünmeden geçirilen zamanlar sevdiğin insanlarla beraber olmak hesap yapmadan para harcayabilmek deniz güneş kum geceler alkol hayatımın en güzel zamanları.
sonra bizim kızlarla toplanmak sabaha kadar sacma sapan konusmak bırbırımızın bazen ne anlattıgını bıle tam anlayamadan olur olmadık konusmak sacma sapan gulmek..
bide aşk var tabi benim olmazsa olmazım ben birinden çok aşık olmaktan hoşlanıyorum 22 yıl sonra bunu anladım bide.
.

bilgisayarda vaktimi nasıl geçiririm?
facebook blog tumbler alısverıs sıtelerı msn fln fln fln...
filmlerim ve dizi zamanlarımda var tabi ama facebook yandn açık olmazsa içim rahat etmez


izledim sizde mutlaka izleyin dediğim filmler
çok eski bi film izlemeyen yoktur ama yeşil yol
cesaretin var mı aşka
tatil
o kadın
evdeki düşman
kasabanın yenisi
başlangıç
milenyum üçlemesi
zaman yolcusunun karısı
one day
alacakaranlık(bütün serisi)
kıyamet melekleri
şimdilik aklıma gelenler okadar çok film izliyorumk
i
şu sıralar en çok ne almak isterim
eğer hayal etmekte kısıtlama yoksa spor bi arabaya asla hayır demem ama yok esmer şeker alcak uç diyosanız en azından bizim işyerine yeni bi kaç klima alsaydık malum havalar çok soğuk donuyoruz yok buda olmazsa benim her zaman almaktan en çok hoşlandığım şey ayakkabıdır modelde hiç sınırlama yok:)





19 Şubat 2012

KEŞKE ESKİLERDE YAŞASAYDIM!!..

küçükken insanları sevmeyi öğretmişlerdi hatırlıyorum yarım yamalakta olsa büyük sözü dinlerdik biz inanmayı öğretmişlerdi sonra sevdiklerimizin arkasında durmayı düştüğünde tutup kaldıracak kadar yakın olmayı ve düştüğünde tutup kaldıracak kadar yakın olacak dostlar bulmayı ''kol kırılır yen içinde kalır'' derdi babaannem hayal meyal hatırlıyorum '' kendi söküklerini kendin dikmeyi öğren'' sonra ''dimdik dur bizim gibi olmada sen başta kocana yar çocuklarına ana ol'' derdi. Dedemde dua etmeyi öğretirdi bana ''yer gök duaylaa ayakta durur sen sadece ona sığın'' ''sen gönülden istersen allah kabul eder dualarını affına sığın yeter''derdi. ''Sadık ol kırma inciltme kimseyi allah her kulunu özenerek yaratmış hor görme. Sen sev kızım insanlar sana kötülük etsede sen sev mutlaka bi gün ödüllendirileceksin''derdi. Ben hiç unutmadım sevdim inandım hep dua ettim kırıldım incindim sapıttım belki zaman zaman ama dönmeyi bildim yolun yarısında hep yaradana sığındım göstermedim insanların ayıplarını kalbimin kanattıkları köşelerine yama yaptım diktim işte söküklerimi tırnakladılar derin izlerini kanattılar çekinmediler yüzüme kustular kinlerini örtemediler ayıplarını ben sadece dinledim düşerler diye arkalarında durdum tutunacak bi omuz oldum bastırdılar omuzlarımdan ben yine kimseye yenilmedim hep sadık kaldım göstermedim izlerimi dimdik ayakta durdum belli etmem yine üzmem sizi asla ama bugünlerde ben çok yorgunum ben bi yerde yanlış mı yaptım benim kadar şanslı değilmiydi ozamanlar çocuklar yada hiç öğretilmedi mi bunlar ozamanlarda insan dedikleri bizlermiydik yoksa biz insanlığı sizinle birlikte mi gömdük? bu aralar benim aranızda uyumaya ihtiyacım var sadece karşılıksız sevilmeye dualarla uyutulmaya okadar masum olmaya ihtiyacım var  her sevdiğimde bi kanadımı kırıyolar dede..

13 Şubat 2012

Bİ SEVGİLİLER GÜNÜ ANISIDA BENDEN OLSUN!!..

bi sevgililer gününde yani bundan bir kaç yıl once benimde bi sevgilim o meşhur güne 14 şubata denk gelmişti.okadar heyecanlıyım ki napıcağımı bilemiyorum en son günlerce kafa patlattıktan sonra aryaya şehir dışındandan bi hediye sipariş verdim.ozamanlar bardak üstü resimler cok moda ugrastım didindim en guzel fotomuzu buldum yolladım kalplı kutulara koydurttum görünüşü siyah ama sıcak suyu yiyince beyaz olan ve üzerinde bizim resimlerimiz çıkan bi bardak yaptırdım bende modaya uydum.neyse geldi çattı o büyük gün ben sabahın köründe giyindim süslendim oturdum benim hödüğün aramasını ve bi süpriz yapmasını bekliyorum saatler geçiyo benimkinden tık yok kuru bi ''günaydın'' arkasındanda bi ''nasılsın askım'' mesajı olay tamam.ben kuduruyorum ama bı yandanda ıyıyı dusunmeye calısıyorum ''ay benım sevgılım kesın bıseyler hazırlıyodur.süpriz yapcakya ondan böyle davranıyo''diye geziyorum ortalıklarda.aradan yıne bı kac saat gectı boyle boyle bundan bı mesaj ''hadı aryayıda alda gidip bi çay içelim parkta'' allahım ınanamıyorum tekrar tekrar okuyorum içimdende''yok yok kesın var bısey''dıyorum ama bekleyemedım evdede dedım aryaya ''kal gıdelım bunun takıldıgı mekan bellı zaten alır ordan gecerız bunuda'' bı atak cıktık bız evden her ıhtımale karsı hedıyeyıde aldım yanıma bir gıttım beyımız msnden catır catır eskı kız arkadasıyla konusuyor. neymıs efendım kız buna yazmıs oda benı ne kadar sevdıgını falan anlatıyomus ona. hayır saf duran bı ınsanda degılım ama bu erkeklerın cogu kus beyınlı oluyo ıste yapıcak bısey yok. bız tutustuk bı kavgaya tabı gıttık parka ben butun kızları topladım parka bu hıc bı tarafımda degıl yedık ıctık eglendık hesabıda buna kıtledım kalktık. ogun bı umut gece yarısına kadar bekledım ama havamıda almıs oldum hedıyesınıde vermedım evde bı koseye koydum kı ders olsun bana gordukce dıye tabı bızım ılıskıde cok surmedı bıttı bununla gecenlerde odamı toplarken buldum ben bardagı aradan 3 yıl falan gecmıs dedım ''alcagın ıbretı aldın sen esmer seker dahada onun ustune ne sapkın kısılıkler cektın barı kullan bardagıda bı ıse yarasın hoduk'' bı kac haftadır kullanıyorum zaten oda dandık bıseymıs hemen resımler fln bı yıkamada gıttı ama elımede habıre o denk gelıyo aklıma gelmıyo degıl arada.bana sevgılıler gunu yaramıyo bakalım bu yılkınede allah kerım zaten full calısıyorum sonrasındada evde kızlarla annemın dogum gununu kutlamayı planlıyorum. yaa bıde nesı var olayın bu adam kalktı benden sonra duzenlı bı manıta yaptı kendıne 2 bucuk yıldır catır catır yuruyo ılıskılerı kızlada aynı avmdeyız kızın kucagında habıre hedıyeler demet demet guller ıcten ıce fesatlanıyo ınsan garezın banamıydı be HÖDÜK neyse uzun lafın kısası:
Allah hepımıze suprızlerle dolu bı sevgılı nasıp etsın yarabbı tabı en basta bana:)

05 Şubat 2012

PATRONSUZ BİR HAYAT İSTİYORUM!!!


Burdan sevgili patronlarım T.Y ve M.Gye sesleniyorum ki bütün patronlar maldır ve birincilik madalyası sizde.
2 yıldır aynı iş yerinde çalışıyorum ve 2tane birbirinden tamamen ayrı kişiliklerde patronlarım var birinin ak dediğine öteki kara demesse bizim mağazada işler düzgün gitmez gibi hisseder olduk.
Şans kapıyı kırdı ben zorunlu 1 yılın sonunda mağaza müdürü oldum allahım ben bir sevin bir havalarda ohh diyorum yaa nasıl oldu nasıl bütün işler yolunda gittide bu böyle oldu bak sabrettim emeklerimin karşılığını aldım sonunda bi tarafım kalkık tabi yavaştanda bu böyle 1 2 ay gitti meğer olayın karmaşıklığı görkeminde gizliymiş bizim her konuda anlaşamayan sevgili patronlarımız bütün işleri benim üzerime yıkma konusunda hemfikir oldular ve çok kısa bi süredede ne gelir ne arayıp sorar oldular. tabi günlük rutin azarlanma laf sokma telefonlarını saymazsak bide gelip kasa nakitlerini topladıkları günleri.
saçmalıklar diz boyu hergün biri bir diğerini kovalıyo bunlar tuttular mağaza deposu 2tanede köpek aldılar evet yaptılar kıyafet mağazasının deposunda köpek bakmaya karar verdiler ama köpeklerin mamalarını biz veriyoruz odalarını biz temizliyoruz işiyolar sıçıyolar kusuyolar hepsini temizlemek ZORUNDAYIZ temizlemedin mi mağazaya zaten kokudan girilmiyo ve bir azar telefonuda onun için alıyorum.onada eyvallah dedik hadi bunlar birinci mağazayı oturtamadan bide kalkıp ikinci mağazamızı açtılar benide alıp onun başına koydular ben öyle ikisinin arasında bir sağa bir sola savruluyorum sorumluluk çıktımı benim iki katına birine gidiyorum diğerinde bi aksaklık oluyo hadi bir çemkirme diğerine gidiyorum hop arkamdan bi olay oluyo yine bi çemkirme canımdan bezdim sadece ben mi bütün personel aynı şekilde asgari ücret veriyorsam ananızıda bellerim ağzınızı açamazsınız diyo üstün köylü bizim büyük patron T.Y. hele ben bir aylık rapordayken bunları iyice bi sindirmiş.M.G.de sürekli laf sokma derdinde(bana). eminim rüyalarında bile beni görüyodur bu mal.
 Neyse ben geldim maaş günü geldi bizim patronlar ne arıyo ne uğruyo o çemkiren bağıran adamlar gitti sessiz yer yarıldıda yerin dibine girdi tipler geldi nakitleri bile başkalarından istiyolar artık günler günleri kovaladı bu durum böyle sürdü gitti bu haftaki yoğun kar nedeniyle bizim avm 2 gün tatil edildi 1günde erken kapandı sen bizim bunu duyan T.Y bi aslan kesil bi es bi gürle bizim diğer mağazadaki te erkek personelimize ben ona böcek diyim çemkir ''çok mu mutlusunuz şimdi böyle olması iyi mi'' diye. bizim böcek şoklarda beni aradı ben artık okadar alışmışım ki duruma bana yaptıklarında aynı şeyidüzgün bi cevap otutturup kapatıyorum telefonu yada gülüp geçiyorum artık benden çekinir olan T.Yde beni arayamıyo olan bizim böceğe oluyo. dedim bak böcek bu adamlar böyle yavrum takmıcaksın bilmem ne 2gün üst üste yaşandı aynı olay ve geldi çattı bugün bzim maaşların üstünden tam 15   gün geçti bugün verilmesi gerekenlerde yine yalan oldu ve ve T.Y. sabah sabah yaptı yapacağını yine bizim böceği arayıp ''shiftle ilgili esmer şekerle konuşucam siz geçen hafta çok yattınız bu hafta shifti falan unutun'' demiş. ben öglen işe bi gittim herkesin surat yerlerde.
SAYIN T.Y. BURDAN SİZE SESLENİYORUM 
 birincisi : Siz önce bizim maaşları bi verinde sonra konuşun.
 ikincisi: sizden isletmeci falan bi sikim olmazo mağazaların hepside batar
 üçüncüsüde: biz cuma günü mağazayı öglen 1de açtık ve sizin bundan haberiniz bile yok:). (mağaza 10da açılmalıydı)


 VE PERSONELİN DURUMLA İLGİLİ ÇÖZÜM ÖNERİLERİ:
1-toplu istifa edelim(en masumlarından biri)
2-köpeklerini 1 hafta aç bırakalım onları çükünü yesin(biraz vahşileşiyoruz)
3-mağazayı kundaklıyalım aq(mağazaların sigorta zamanları geçti)
4-bu mağazada grev vardır yazdıralım kapılara ve onları bütün avm ve müşterilere rezil edelim(çekip vursak daha az zarar vermiş oluruz). ALLAH HEPİMİZİN SONUNU HAYRETSİN!!!!!!!!