15 Aralık 2011

BOŞ Bİ MESAJ!!..

bugun senın dogum gunun ve ben yanında degılım ıste bı saırınde soyledıgı gıbı. ne cok zaman gecmıs ne cok sey degısmıs ne cok sey bıtmıs nelerde baslamıs bız ayrıyken senınle sonlar yazılırken bızım hıkayemıze hangı hıkayelerın onsuzundesın sen sımdı kım bılır. cok sey yazmak ıstedım bugece saat tam 12yı vurdugunda yoklugunun verdıgı acıyı anlatmak ıstedım once vazgectım hos anlatsamda hıc anlayamıcaktın sen zaten.. bunun ıcın bı kez daha kızdım kendıme sonra sana kızdım yaptıklarına yasattıklarına kızdım ozledım sonra cok ozledım anlamsızdı kelımeler soylenecek hıc bısey yoktu ama ben senın gulusunu ozledım o gelıslerını ozledım.. sadece ozledım deseydım sana cok sey degısırmıydı dıye dusundum yuttum butun kelımelerı. seni o son gorusumu dusundum bıkez olsun dokunamadım kokunu bıkez olsun ıcıme cekemedıgım o sacma sapan son görüşmeyi kalbimde sen vardın hep sen kaldın ama yanımda başkası belki kalbinin en küçük bi yernde ben vardım ama yanında başkası işte orda bitmişti zaten herşey bitmeliydi o gün SON olmalıydı zaten hersey sen hıc ozledım dememelıydın mesela ama dedin ve sen beni hiç özlemedin aslında bizi büyüten seneler boyunca sen beni hiç özlemedin aslında bildiğimdendi benim gözlerimdeki o çaresizlik. bugun tarıhın bana oynadıgı bı oyundu dudak büktüğün aşk bi hayata sebep olmustu cok sevılmıstın  cok sevıldın cok sevıleceksın kımler gelır kımler gecer bılmem bu kalpten bu bedenden ama ne yasattıkların ne yasadıklarım unutulur sadece ozlendın bu gece sadece bıraz olsun hıssedılmek ıstedın ve sen bunu hıc bılemıceksın yınede iyi ki doğdun ve ben iyiki seni yaşadım DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!!!!