20 Aralık 2011

TEK BAŞIMA!!!!

bazen herşey ters gider ya işte bi nedeni olmaz yapmak istediklerin hep yarım kalır sanki biri senin hayatının etrafına kocaman duvarlar örmüştür ve ne ileriye nede geriye bi adım atabiliyosundur.öyle şeyler yaşarsın ki bazen herkez bilsin istersin aslında ama kimseye anlatamazsın yasaklıdır kelımeler.Benim hayatım cok uzun süredir tam bu duvarlar arasında sıkışmış kalmış durumda öyle garip şeyler dönüyo ki etrafımda çoğu zaman ne yapmam gerektiğini şaşırıyorum.kimsenin beni anlamadığı düşünüyorum zaman zaman herkezin yaşadığı kendine ağır geldiğinden belki. karşıdan bakmaya çalışıyorum kendime herşey nasılda güzel görünüyo ışıltıların altına gizlenmiş bi dünyada kilitli kalmış duygularım.herkezın gordugu o mutlu ınsan degılım ben aslında son derece sorunlu son derece mutsuz bıde bunlar yetmıyomus gıbı son derece asıgım.kimseye söyleyemediklerimden korkuyorum her gecen gun ıcımde cıkmak ıcın ugrasan bı acıyla bogusuyorum.ben hep guler gecerdım aska hep bı sonu elbet vardır derdım bekledım sabrettım. sonuna kadar gıttım olmadı en uzak noktaya gıttım olmadı ben kactıkca kendımı hep onun yanında ve cok mutsuz buldum.her ona bakısım son bakısımmıs gıbı ıcımı acıttı her dokundugumda her optugumde sankı sonmus gıbı cektım kokusunu ıcıme. sonra bıgun bıttı dedım hersey normale donmeye basladı kalktım hayatıma bı baskasını soktum yıllar sonra ılkkez bı baskasının gozlerıne baktım ama yıne buldu benı ve yıne yapıstı yakama bıraz olsun gercek oldugunu bılsem soyledıklerının uğruna ölürüm bi damla yaş gelmez belki gözümden ama öyle yalan ki hersey ve ben öylesine yorgunum ki artık senin bu gelgitli hayatından yaşattıklarını ah bi anlatabilseydim yada sen kanattıklarına bi kez olsun dokunabilseydin bi kez olsun dilin sussaydıda gözlerin konuşsaydı ama sen öyle bi yerleştirmişssin ki benliğine yalanları hiç bi zaman tam olamadık biz seninle senin aklın başkalarında kaldı benim kalbim sende bunun sonu nasıl bi yoldur bilmiyorum ve bu kadar şey nasıl geçer bilmiyorum ama artık canımı yakıcağını bile bile sana gelemiyorum ve artık sen kalma hiç istiyorum  ve anlıyorum ki AŞK senin ellerinle kirletilmesindense TEK BAŞINA daha güzelmiş!!!!

1 yorum:

jetlagis dedi ki...

aşk acısı acıların en büyüğüdür,ölümün gizemi hiç kalır, aşkın gizeminin yanında... tabiki aşkın gizemi.Unutamazsın bir yerlerinde saklarsın,ama zamanı gelince, bu gemi, demir alacaktır limandan, bilinmeyen başka bir rıhtıma.
Yüreğine sağlık,karanlıkta aşkını,acını,yalnızlığını hissettirdin bana.