08 Ocak 2012

7ocak 2012 ve saat 12:00ye doğru

ben bunu yazarken bu şarkı çalıyodu ve eğer okuyosanız bu şarkıyıda dinlemelisiniz!!
Yatağımda bi sağa bi sola dönüyorum yeni uyandım ve hala uyumakla uyumamak arasındayım ve uyandığım andan beridir sadece seni düşünüyorum ağrılarım var deli gibi canım yanıyo ama ben seni özlüyorum.... bi nedeni yok bi sonucu yok suan yanımda olmanı istiyorum.... kırgınlıgım umrumda değil hatırlamamışsın bi önemi yok ben hatırlıyorum...... başımı omzuna dayamak nefesinin yüzüme vurduğunu hissetmek uyumak istiyorum çok derin uyumak huzurlu olmak iste senden başka bişey düsünmemek rüyalarımda sana çıkmak dudaklarımda bi tebessümle........ sonra uyanmak  ve yanımda yine seni görmek dokunmak yanağına hiç anlasılmıycak kadar masumca öpmek yanından kalkıp gidememek nasıl olduguna anlam veremeden cok sevmek tenını tenımın dıger yarısı hıssetmek ıstıyorum....istiklalde el ele yürümek  dans etmek mutlulugumu tekilaya baglamak sana nedeni sensin aslında demekten korkmak aşırı alkollü aşırı aşık aşırı mutlu çoraplarım yırtık istiklalde yürümek hiç bişeyi önemsememek sana bakıp yerli yersiz gülmek ne olduğumuzu bile bilmeden istemek sonrasını hiç düsünmemek takılıp düşmeden daha elini belimde hissetmek kimseye aldırmadan sevmek istiyorum...buz gibi odalarda buz gibi yataklarda hiç üşümemek seninle teninle ısınmak istiyorum ... yine hiç kıyama bana başka şehirlerede düşmüş olsak sende özle hiç  konuşma yalnızlığımızı dile getirme imkansızlığımı değil yine bi arada olcağımızı söyle istiyorum.... gel yanıma uzan öylece bi masal anlat bana kahramanı senle ben sadece sonu mutlu yalansız aramıza başka bedenler girmeden tenimiz kirlenmeden kokum üzerinden gitmeden gel işte anlamsız bütün yeminler ben buara çok üşüyorum sensizlikten.......çokta mantıklı değilim konu aşkken ben hiç mantıklı olamadım zaten okurken bi anlam vereme bende veremiyorum zaten ne denir bilmiyorum ben işte yarım yamalak mutluyduk öyle ve ben birden bire adın geçince bi hikayede göğsümün sıkıştığını hissettim garip  sızı derinde ben bu gece seni çok sevdim çok özledim!!!!!....belki saçmalıyorum karanlık ve yalnızlık hakim şuan odamda belkide sırf bu yüzden böyle hissediyorum off bilmiyorum ben iyice saçmalıyorum!!!!...

2 yorum:

-Chloris- dedi ki...

benim de hep böyle anlarım oluyo, durup durup içindekileri birden söyleyince insana saçmalıyomuş gibi geliyo ama öyle değil aslında :) beğendim, anladım... ;)

EsmerŞeker dedi ki...

arada bi saçmalamakta güzeldir ya abartmamak sartıyla:)