19 Ocak 2012

BÜYÜMEDEN EVLENMEK GEREK:P:P

Yaş aldı başını gidiyo 22 yaşınıda gördüm sonunda allah sonumuzu hayır etsin bakalım daha neler görücez.22 seneyi dolu dolu geçirmiş insanlardan biride benim heralde yapmak istediğim bi çok şeyi yaptım aslında ah bide bi Venedik yapıp gelsem benim hayat yemede yanında yat olucak. her nekadar atarlı bi gençte olsam sakin bi aileye fena sayılmıycak bi işe süper arkadaşlara sahibim. aşkta demek isterdim ama şu erkek milletini çözmekte bi başarılı olamadım. allaha şükür ellim ayağım düzgün biraz kendini beğenmişlikte var tabide bu kadarı her kızda olmalı diye düşünüyorum:) ama şu annemin genleri bi peşimi bıraksa ve benim fizik gün geçtikçe ona benzemese çok sevinicem(özür dilerim annecim ama gerçekler acıdır) . benim yaş gittikçede bizim ailede bi beni evlendirme merakıdır almış başını gidiyo katıldığım her aile muhabbetlerinin sonu hayırlısıyla kızımızıda bu sene eveririz artık hayırlı bi nasip olur inş bak annenin babanında yaş gidiyo mürvetini bi görsünler bi torun sevsinler bıdı bıdı bıdı uzuyoda uzuyo. illa el altındada tanıştırılmak üzere tutulan biri oluyo tabiki senin görüştüğün biri var mı evladım yoksa bizim ahmet amcaların hüseyin dayısının cemile teyzesinin oğlu var bilmem ne iş yapıyo(doktor,mühendis,asker,polis,savcı vs..) çok iyi bi ailedir çok iyi bi çocuktur bi tanışıverin.ben tabi içten saydırma moduna çoktan geçmişim dinlemiiyorum bile artık.
 hemen yapıştırıolar arkadan öyle yüz buruşturma bi kız bu yaşlarda evlenmezse sonra çok seçici olursun isteyenin kesilir sende kimseyi beğenmezsin vallahi evde kalırsın heba olursun.ya teyzelerim amcalarım allahınızın aşkına burdan hepinize sesleniyorum sene olmuş 2012 ben gelmişim 22 yaşına daha ne aceleniz elbet buluruz bizde bizi anlıcak bi adam evlenmek için niye evleniyoruz bırakın çok seçici oliyim bırakın kimseyi beğenmiyim ne kaybederim biraz geç evlenmekten. bu dünyaya getiriliş amacımız evlenmek ve torun sevdirmek mi bizim ne bu koca karı baskısı üzerimizde ki zorla insanı soğutuyosunuz herşeyden tamam anladık yaşlanıyoruz hayırlı bi koca hepimiz istiyoruz ama bi vakti vardır elbet bekleyin. gül gibi giden hayatımızı niye zorlaştırıyosunuz.daha yapmamız gereken çok şey var(ne biliyorum ama vardır yani elbet) ama sağolun sayenizde ilerde kocama beni ne doktorlar ne mühendisler istedide ben varmadım demeye hakkım olucak bi gün evlenirsemde nedeni bu aile büyükleri olcak:):)....

14 yorum:

Dönence dedi ki...

Yazını okudum
Yanılmıyorsam en fazla 3 sene bekarlık ömrün kalmış :)

birtutamkekik dedi ki...

:))
yüzümde kocaman bir tebessüm eşliğinde okudum yazını::))
hakkınızda hayırlı diyorum ben..
:))
izliyorum gelişmeler;)
bende sizi bekliyorum sayfama.
kucak dolusu sevgilerimle...

EsmerŞeker dedi ki...

@dönence çok saol ya çok güzel moral verdin ben bu gazla 1yıldan bile ümitsizim!
@birtutamkekik teşekkür ederim hayırlı mı deil mi görücez artık.:)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Haklısın canım yaaa..:))hiç ecelesi yok hiç..:))
Sevgiler .
Takibindeyiiiim.

EsmerŞeker dedi ki...

:))benim gibi düşünen insanların olmasıda çok güzel ya teşekkürler:)

alya in neverland dedi ki...

hehehe evlenmekkk gerekk bakk ben evlendım yaptım elma sekerini zübiş tesemii ben doyuruyorum torun sevgısıne senden tık yok yazıklar olsunnn elma şekeri cok yalnız esmer şeker bi tane yapma zamanın gelmedimii:PP bu arada benı ne doktorlar ne muhendısler istedı demek ne guzeldır ya ben ne abaza cıktımda freestardan baska ısteyenım falanda olmadıı benıı oyle deme luksum bıle yok:(((

EsmerŞeker dedi ki...

eee bebeğim 16 yaşında sevgılı bulup 17 yasında evlenınce ınsan normal oluyo bu dimi:) ama benım vazıyet cıdden vahım ya herkeste bı everme merakı dur demem lazım buna dertlerı torunsa yapıyım bıtane sevsınler baksınlar benıde su evlılık derdınden kurtarsınlar artık elmasekerımın kardesıne yetıstırırım ben yavrum yalnız buyudu:)

viva dedi ki...

Güzel bir yazi olmus : D Valla su konuda dogru söylüyorlar, yas ilerledikce insan kimseyi begenmez oluyor, birde erkekler icin problem olmuyor adam 30 yasinda 20 yasinda kizlada evleniyor, sececek cok oluyor yani ; ) ama kizlarin yasi gectigi zaman "aman bu yasa kadar evlenemedigine göre vardir birseyi" gibisine bir muhabbetde doguyor, ama bu sadece türklerde tabii : D kismetse olur hersey, ama bence biriyle tanistirmak isterlerse hemen kesip atma, bir tanis görüs bakarsin begenirsin hic bellimi olur ; )

Berdush dedi ki...

Vivaya katiliyorum. Gerçekten yaş ilerledikçe duygusallığı yitirip mantığı ağır basiyor insanın. O yüzden daha seçici oluyor. Senin seciciligin artarken buna ters orantili olarak seni seçen de azalıyor zamanla. Dolayısıyla evlenme ihtimalin parabolik bir düşüş gösteriyor :D

her neyse evliligi salla da venedik benim de hayalim. Bekarken git mutlaka. Belki ıtalyan bi koca bulursun belli mi olur ;)

VuslaT dedi ki...

Boşver yavrum napcan evlenip.Evlenenlerin başı göğe mi eriyo. Bilakis bütün aşklar kar gibi çabuk eriyo nasılsa.

EsmerŞeker dedi ki...

@viva @berdush size bakarsam hemen evlenmem gereklı yaa ama italyan koca fikride aklıma yatmadı deil ben gerekliolan ıslemlerı baslatıyımda bu yaz gıdıyım hem gecte kalmamıs secıcı olmamıs olurum:):)
@Vusla T senın dedıgıne katılan bırıyım zaten ama bu ıtalyan koca herseyı degıstırdı:D

Polyanna dedi ki...

Hakkaten cok güzel yazmissin :))

buyumeyencocukk.blogspot.com

Aslı dedi ki...

Çok erken bence, tmm yaş ilerledikçe seçicilik artıyor ama siz daha o yaşta bile degilsinizki :) bekleyin, aşık oldugunuz insanla evlenin. Hatta evlenmeyin şart degilki, hayatta asıl olan mutluluk, gerisi boş..

D!mple Rock dedi ki...

Ben de evlenmek istiyorum da zor işler.. >,<