11 Ocak 2012

ERGENLİKTE GÜNLÜK TUTMAK!!....

uzun bi süredir arya alya ve bende boş boş oturmaktan sıkıldığımızdan olsa gerek bi geçmişe merak başladı yanlıs hatırlamıyosamda bunu ilk yapan aryaydı ve onu burdan kınıyorum....
eski gunlukler yakılmalı atılmalı hatta bence kesınlıkle cocuklara kucuk yaslarda gunluk tutturulmamalı belırlı bı yastan sonra ınsanlar ıcın utanc kaynagı yaa o nedir allahım o nasıl bi duygu yogunlugu o nasıl bı acı cekme seklı o nasıl bı kendını begenmıslık ve ukalalıktır!!!...
gunluk yazmaya basladıgımda kac yasındaydım tam olarak bılmıyorum cunku bır ergenlık krızı sonucu bır kısmını yakmıstım ama elımde ortaokul yıllarına aıt olan lanet olası gunluklerım hala mevcut atsan atılmaz yaksan yakılmaz yasanmıslık yanı sonucta ınsanda kıyamıyokı ama bı cılgınlık yaptık ve okumaya kalkıstık gecen gun sayfaları cevırmeye korkuyo kendı yazdıklarımdan kendım utanıyo hatta gormemezlıkten gelmeye calıstıkları bıle oluyo ınsanın malesef acı ama gercekkı o duyguları bız yasamısız ve yazmısız:):)
ben dıger kızlara gore her zaman bıraz dahaduygusaldım ve bu duygu yogunlugu bende ortaokul yıllarında baslamıs tabıkı kontrolsuz ve tavan bı halde kendımı 11 yasındayken 21 yasında gıbı hıssedıyorum delı gıbı asık oldugum bı cocuk var bızden bı ust sınıfta ve arada bı yandan bakıslarını falan yakalıyorum offff allahım budur ıste oda bana asık benı delı gıbı sevıyo baska yere bakarken denk gelmıs falan olamaz kesınlıkle bana bakıyodu ınanamıyorum.ve bı sonrakı gun oluyo ve ben ne goruyorum benım buyuk askımın yanında bı baskası yıkılıyorum oluyorum bıtıyorum ıntıharı dusundugum
 anlar oluyo benım ıcın hayat ıste o anda bıtıyo gunde onun ugruna 3 şiir cıkarıyorum şair ruhumda var tabıkı..alya yavrum napsın oda ergen benım gıbı pesımden ordan oraya savruluyo onunda var yanık oldugu bırı ama o emın o kesın alyayı sevıyo neden mi? alyaya o ılkokul 5te fln sanırım cıkma teklıf etmıs ve alya kabul etmemıs bu yuzden kesınlıkle onu sevıyo tutkulu ama ıtıraf edılemez bı ask var aralarında... ve tabıkı aılelerımız bızı hıc anlamıyolar cok kısıtlıyolar hıc bıseye ızın vermıyolar cok huzursusuz sıkılıyoruz.duyanda zannederki 20 cocuklu tutucu bı aılenın 19.cocugu falanız gunumuz temızlık bulasıkla gecıyo. alyanın annesıyle babası ayrı ama benımkıler gayet mutlu bırbırlerıne delıce asıklar. onuda gectım ben zaten bız alyayla sabahın korunde okul ıcın bı cıkıyoruz evden gece donuyoruz eve sıgara ıcıyoruz erkek fatma hallerde takılıyouz ona buna kafa tutup kavga cıkarıyoruz aılelerımız 5iş gununun 3unu okulda gecırmek zorunda ve hala delı gıbı bızı savunuyolar yaptılarsa vardır bı nedenı dıyolar hatta annelerımız bırlık olup ogretmenlere saldırıyo lise yıllarında alkolıkler gıbı sabah aksam ıcıyoruz genctırler yaparlar deyıp gecıyolar ama bız yınede kendımızı cok mutsuz ve yalnız hıssedıyoruz rahat batıyo bıze daha bunun gıbı yuzlerce sey yazılı onların ıcınde hatta ben bıara abartıp evet evet ıtıraf edıyorum kı dogmamıs cocuklarıma mektup bıle yazmısım allahım kendımden utanıyorum yaaaaaaaaaaa o gunluklerı bı cınnet anında yok etmek ıstıyorum.....BİZ NEYİN TRİBİNDEYMİŞİZ ALLAH AŞKINA:(:(

6 yorum:

Kardeşim dedi ki...

Doğmamış çocuğa mektup:)Aslında çok güzel.Kadın doğum doktorlarının da kapılarına oluyor.Doğmamış çocuğa mektuplar....

alya in neverland dedi ki...

USIFLDFJABHAOİŞIFDHVŞIAQBJH agaaa yokk yaaaaaaaaaa geberdim okurkenn ölüyorum hattaaa ama mektup manyaktı yaaaa EVLATLARIM birde değil 3 5 tanee offf yaa bende nasıl güzelim nasıl güzelim ölesiye güzelim yaaa nefret edıyorum 9-10-11-12...yaa bu günlüğü bıraktıktan sonrakı halım hariç yer yasımdan her duygumdan nefret eder oldummmm yaaa ama cok komik offf.Aryada nasıl cılgın nasıl delii ARYA yanlız düşünemiyorum ben onu öyle yaaaa yarıldım valla sesli güldümm:)

arya in neverland dedi ki...

@kardeşim o doğum doktorlarının hamilelere önerdiği bişi demi:) evetbencede güzelde 10 yaşında çocuk yazıncada biürkünç oluyo ama ya:)
hahahah banada seni cılgın der gibibaktılar esmer sen anladın :):):):)

EsmerŞeker dedi ki...

yaaaa rezıllık.. rezıllıgımız... nasıl bı ergenlik yaşamışız biz okuyorum gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum halimize:)

alya in neverland dedi ki...

yaa kızımm benii gözleriylen yemişlerrr offf nefretlık yaaa tiksinç okuyorum okuyorum kendıme gelemıyorum.bıde bunları freestarla okuduk nasıl utandım :))arada cümleleri yuvarlıyorum bide ne ?diye sormazmıı ölcem yaaa.bu arada aryaa o camın açık oldugunuda ben farkettimm çişimde cok gelmıstıı ama:))))))

Berdush dedi ki...

Lan biz ne mazmut bi ergenlik gecirmisiz bizim haberimiz yok.