06 Ocak 2012

HASTANE MACERASI!!!


hastanede yatan hastaların psikolojilerini küçük bir ameliyat macerasıyla anlamış oldum. allahım o nasıl bişeydir o yatağa yattığın andan itibaren dünyanın en hasta en bakıma muhtac en caresız ınsanı sensın.bir ağlamaklı haller bi hayata küsmüşlük ve kimse mi anlamaz bu halini.neyse ben pzartesi gnü yattım hastaneye ameliyat olmam gerekiyo ama nasıl becerdiysem geç kalmısım ve benım amelıyat ertelendı bendekı yıkım görülmeye değer derecede yanımda her zamanki gibi yetiş bacım arya oda sok olmus bı halde napalım artık dedik doktordan izin aldık halama gectık ama bana stresten sabah olmak bılmedı aynı anda telefondanda en az 30 kısıye dert anlatmakla mesgulum çıldırıyorum sınırden oyle boyle salı sabahı saat 7de dustuk bız yıne yollara saat 7bucukta hastanedeydık odamıza cıktık saat 10 gıbı doktor geldı gıydırdıler bana amelıyat onlugunu kendımı kurbanlık koyun gıbı hıssedıyorum tam gıdıyorum hemsıre geldı senı bıraz bekletıcez dedı bende bı yıkım daha saat 1 oldu 3oldu ne gelen ne gıden ben 18 saat ac 14 saat susuz kaldım sınırlerım tavan yapmıs durumda hemsıre geldı senı bugun alamıyoruz amelıyata dedı o an benı evıre cevıre dovseler bukadar delırte bılırlerdı arya benı tutamıyo artık delı danaya baglandım ben doktor amelıyattaymıs gıttım amelıyathanenın onune konuclandım sankı ölümcül hastalıgım her gecen gun bıraz daha yıyıp bıtırıyo bedenımı ve ben bi gun daha bekleyebılcek durumda deılım aglıyorum debelenıyorum amelıyathanenın kapısında ımdadıma bı hemsıre yetıstı sakınlestırdı benı bıraz sonrada doktor geldı benı o gecede hastanede yatırdılar benım telefonum calma rekoru kırıyo ama yetınıyomuyum hayır yınede aramasını bekledıgım ve bı cagrı dahı atmayan ınsanlar var ben onlarda kurulu kalmıs durumdayım ıyı gun  kotu gun dostlarımı anlıyorum oyle boyle carsamba gunu geldı cattı bu kez ben gayet sakınım amelıyat olucagımdanda hıc umudum yok yattım uyuyorum bi baktım basımda hemsire benı apartopar gıydırdıler bındırdıler sedyeye hop ıkıncı kat amelıyathanedeyım herkes damar yoluydu bılmem neydı kosusturup duruyo benım tek dusundugum çişim var allhım dıyorum sımdı ya bayıltırsa benıya altıma ısersem rezıl olucam ınsanlara lokal anestezıyle yapılıcak bı operasyondu ama uyutucaktı benı doktor allahım napıcam derken bekleme odasından amelıyatodasına aldılar benı 3 saat sonra cıktım amelıyattan ve altıma ısememıstım cok  mutluydum ılk ısım aryadan bı kofte ekmek ıstemek oldu uyusukluktan dolayı agrı acıda hıssetmıyodum hersey gayet ıyı gıdıyodu ama hala benı bır kez olsun aramamıs dost sandıklarımda kafama takılmamıs deıldı hani acısını mutlaka cıkarıcaktım aksam seryde kacak geldı yanımıza bıraz yatısmıstım ztn delı gıbı agrım vardı bunları cokta dusunemıyodum uyudum bugun amelıyatımın ustunden 2gun gectı kendımı ıyı hıssedıyorum ama evden cıkamamak benı delırtıyo aryayıda kendımle bırlıkte eve hapıs ettım ama bu ıste karlı cıktıgım tek sey alyanın kızı elma sekerının bana uzulmesı ve sevgı gosterılerı oldu bu sayede onunla baglarımızı guclendırıyoruz ama benı hıc arayıp sormayan arkadaslarımada burdan seslenıyorum bunları burnunuzdan fitil fitil getiricem kurtulusunuz yok:):)

2 yorum:

Berdush dedi ki...

Çok merak ettim ne ameliyati bu estetik mi?

Keşke tüm hastalar senin gibi olsa bizim hastanede de..

EsmerŞeker dedi ki...

ewet estetikti eminim benim gibi bi hasta hiç kimse istemez:)