28 Ocak 2012

KOY MUTSUZLUKLARI ÜST ÜSTE HOP ÇOK MUTLUSUN!!!...

bazen oturuyorum şöyle bi düşüniyim diyorum yok anam içim daralıyo sonra diyorum aman koy g.tüne rahvan gitsin ne gerek var kasmaya şimdi hayat güzel dünya güzel biz güzeliz daha ne yemede yanında yat!!! 
şimdi bu konu nerden çıktı dün yine şöyle bi düşünmeye kalktım raporun son günü ertesi gün iş başı yapıyosun yine gidiceksin o dağ başına ineğiydi tavuğuydu faresiydi koca mağazada tek başına dolan dur patlıcaksın sıkıntıdan soguktan burnunun ucunu hıssetmedıgın anlar olcak diyorum tam boyle bı daralıcam bı kasvetlenıcem hop aklıma ıs arkadaslarım gelıyo ayyy nasılda ozledım bak hepsını sımdı şeryyle yemege cıkarız bı dunya anlatcak sey bırıktı zaten kızlarla bı dunya dedıkodu of ıkı magazanında her kosesınde bınlerce anım var derken benım yuzde bı gulumseme o dakıka cıkıp gıdıcem ya nasıl sevıyorum işimi. birden kafam erkek arkadasıma takılıyo bak esmer seker dıyorum bı duzenlı sevgılı yapamadın ya kendıne nerde olmucak bı tıp damlıyosun oraya bu konuda maşallahın var yani salak mısın kızım bırak su cocuguda anne deyımıyle ekmek ustune surulcek bısey bul kendine yıne darlancak gıbı oluyorum bı bunalıyorum hemen bı ama patlıyo ordan bu hafta gelıcek canım ya off nasılda ozledım olsun bı yere surulcek bı ılıskı degıl ama ben cok mutluyum kendı kendıme celısmeler celısmeler surduruyorum durumu bu boyle gıdıyo yıne aynı gun rapor ısımle ılgılı bı dunya aksılık ve benım hepsını halletmem gereken bı kac saatım var cebımde son 5tl onunlada bınıp merkezden eve doncem aradakı yollarda gıt gel yapmaya bı kurusum yok karnım acıktı onumde gıtmem gereken en az yarım saatlık bı yol var sınırden gozlerım doldu hatta bısure napıcagımı sasırdım sonra mı? aman ya dedım yagmurda yagıyo ne guzel ne zamandır hıc muzık dınleyıp yuruyemıyorum zaten cıkardım mp3ü taktım kulaklıkları dustum yola gıdısım olımpıyatta bırıncı olmaya calısır gıbıydı ama donuste kupayı ben aldım edamda gorulmeye degerdı ve bunun gıbı bınlercesı her bı mutsuzluktan kendıme mutlu olcak bısey cıkarmayı becerıyorum bu cocukluktan kalma bı alıskanlık olsa gerek zorluklar ıcınde ama huzurlu bı aılem oldu cok eksıgımız oldu maddı dunya sıkıntı yasadık bız yınede cok mutluyduk belki delilik belki saçmalık ama ben hayatın ınadına bana aksı gıtmesıne ragmen mutsuzluklarımın ıcınde ınadına mutluyum:)  

7 yorum:

alya in neverland dedi ki...

yavrum sorunumuzda bu zaten valla okadar seyın arasında deli gibi mutlu olmasak belkı sorunlarımızı cozmeye yeltenırız ama yok anam bizde o göt iki güler bir gecer dünya skme minare..:D

Sergerdan dedi ki...

Senin kafan benim odamdan daha dağınık.

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

Kafalar karısmıs anlasılan.Çk güzel bir yazı.Blogunuda cok begendim.

EsmerŞeker dedi ki...

yazıyıda yarım paylasmısım ılk ama farkına varan olmamısD:

alya in neverland dedi ki...

oldu beebeğim ama kimse seni bozmak istemedi:)

EsmerŞeker dedi ki...

ben kendımı bozuverdım ıste:)

Nelson Souzza dedi ki...

Hello! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts. Congrats for your work. If you wish to follow back that would be great I'm at http://nelsonsouzza.blogspot.com
Thanks for sharing!